sjuk ??

åååh vad irreterande, skrev nyss ett as lång inlägg om dagen än så länge, och så glömmer jag att publicera de -.-

aja får försöka komma ihåg vad jag skrev :
idag är man sjuk, känns inte så bra..
vaknade med världens halsont, kunde inte svälja.
men jag tänkte inte så mycket på de och de kändes mer som att jag bara var torr i halsen.
åt lite frukost och kände att det gjorde ont i hela kroppen när jag röre mig..
och mitt huvud, det kändes som det skulle explodera... BOKSTAVLIGEN !!
stack till skolan ändå, vilket var onödigt , stack ändå hem efter första lektionen..
så pluggade lite och sov, sedan vid 11.45 stack jag till skolan igen och gjorde ett prov..
sen stack jag hem igen och åt..
nu skall jag föröska plugga lite för tror inte jag skall till skolan imon, så jag inte hamnar efter så har jag böcker hemma som jag kan jobba i :D
nu skall jag skriva en uppsats vi har i engelskan, vi skall skriva en jobb ansökan.. hahah !!
men aja puss på er sålänge :D

nn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0