sjuk !!

aaaha, sjuk igen då,,
kankse är ett oturs år, var lixom bah 39 dagar se jag var sjuk :s ```
hade ju studie dagar i måndags och tisdags redan då kände jag mig dåliig.
sen på tisdags natten vaknade jag klockan halv 4 på morgonen av att de kändes som om jag hade
feber, sen när jag skulle upp för att gå till skolan tog jag tempen och då hade jag feber, så får ett exta lång
ledighet, fast vill ändå vara frisk så man kan vara ute och njuta av vädret :D

aja finns egentligen inget viktigt att skriva eftersom det inte hänt något speciellt ??

aja drar mig nuu, pusshej !!

bn
lilla jag ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

sötnos <3

2011-03-25 @ 11:57:39
URL: http://hannaakh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0