hehee

jaa, ojj säger ja baah...
de var ett tag sedan jag bloggade, men har vart i Älvängen varje dag typ..
gaaalet kul där asså..
allt mellan himmel och jord händer där :D
vad har jag gjort de senaste dagarna...
jo har vart uppe och grillat vid sjön, sen vart i älvängen med massa folk, sedan har de vart slagsmål.
och sen har de vart tjejbråk
sen har jag vart vid sjövallen me kajsa,malin,malin och hanna.. där uppe satt trevligt folk.
men vi stack ganska snabbt igen :D
typ allt som häänt, aa har vart i stan med ;)


idag åker min mamma till turkiet  och kommer hem på fredag :/
så hon väntar på att hennes kompis skall komma hämta hon kl 17.00

finns inte så mkt att skriva just nu..
skriver kanske senare eller något.. pusshej !!


jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0